Na Blizbor da sie wjechać;)
Wtorek, 30 kwietnia 2013 | dodano:30.04.2013
Pr. maks.:40.30Temperatura: Rower:cross trans pacific
Góra pokonana. Tym razem to nie tylko wjazd pod dom. Postanowiłam wjechać rowerem na swój ulubiony Blizbor i udało się. Gdy koła mojej Śnieżynki znalazły się na stercie kamieni na szczycie odczułam niesamowitą satysfakcję. Śnieżynkę pchałam tylko od miejsca, gdzie skończyła się ścieżka i trzeba było manewrować między młodymi świerczkami.

Dalej ruszyłam ku Dłużcowi i majaczącej przede mną Kowalówce oraz Kamienicy. Długi podjazd, dojazd do Płokowego Mostka i już w szaleńczym pędzie zjeżdżam do Świeradowa Zdroju (przy 40 km zaczynam hamować, bo śliskie liście, kawałki kory i kamienie stają się niebezpieczne). Nagle moim oczom ukazało się to:

Na szczęśćie obok było to:

W Krobicy postój u przyjaciółki, trochę ploteczek i kończę wycieczkę tradycyjnym podjazem pod Łyszczyk zwany Kuflem.
I mój dom:

Najbardziej satysfakcjonujący jest fakt, że Góra sprawia mi coraz mniej kłopotu!
A po południu urodziło się u sąsiadów cielątko: