Zakręt Śmierci
Wtorek, 1 maja 2012 | dodano:03.05.2012
Pr. maks.:52.00Temperatura:30.0 Rower:
Słońce obudziło mnie o poranku. Wypiłam szybką kawę, przygotowałam śniadanie i w trasę. Plan ambitny- Szklarska Poręba. Wybrałam wariant „lajt”- jeżeli będę źle się czuła, to na Rozdrożu mogę trasę skrócić i wrócić przez Świeradów. Ruszyłam dziarsko pod górę. Pierwsze dwa kilometry są cieżkie. Potem długi niezbyt stromy zjazd i stromy, męczący podjazd na Dłużec. Pokonał mnie rower, a nie góra. Na 500 m przed szczytem spadł mi łańcuch. Straciłam rytm i trochę rower pchałam. Ale potem było już cudnie- rozległe widoki na Dłużec, Sępia Górę i Stóg Izerski i ... prawie równinna trasa. Spod Kowalówki krótki ostry zjazd na Rozdroże Izerskie. Tempo zabójcze. Dalej ścieżka rowerową nr 7 do Górzyńca- kilka kilometrów ostrego zjazdu po szutrowej drodze. Wreszcie Górzyniec, Szklarska Poręba Dolna i... zamieniam się w piechura. Podejście pod Zbójeckie Skały jest strome nawet pieszo, a co dopiero rowerem, zwłaszcza, że wszędzie wystające głazy i korzenie. Mimo tego po trzech godzinach od wyjazdu z domu byłam na Zakręcie Śmierci. Dalej prosto do Świeradowa Zdroju- znowu zjazd. W Krobicy zatrzymałam się na kawie u koleżanki i spokojnie wróciłam do domu. Oczywiście najgorsze zostało na koniec- podejście pod dom.
<iframe src="/widget?width=600&height=400&maptype=1&extended=true&unit=km&redirect=no" width="600" height="515" border="0" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no"></iframe><br />Trasa rowerowa <a style="color:#2a88ac; text-decoration:underline;" href="">1560475</a> - powered by <a style="color:#2a88ac; text-decoration:underline;" href="http://www.bikemap.net">Bikemap</a> </div>">trasa