Trzebiatów - Kołobrzeg
Sobota, 12 czerwca 2010 | dodano:12.06.2010
Pr. maks.:35.60Temperatura:18.0 Rower:Selene
Może tytuł brzmi trywialnie, ale wycieczka była niezwykle pasjonująca. Przede wszystkim trasa nie prowadziła znanymi uczęszczanymi drogami, lecz wiejskimi drogami i duktami polnymi. Wyjechałyśmy z córką przed południem. Miałyśmy w planie odwrotną kolejność, ale nie udało się nam wsiąść z rowerami do pociągu- tłok. Okazało się to zbawienne- jechałyśmy z wiatrem, który chwilami dął dosyć mocno. Z Trzebiatowa kierowałyśmy się do Nowielic, następnie do Gorzysławia, gdzie skręciłyśmy do Bieczyna. Po drodze minęłyśmy kopalnię gazu. Dalej polnym duktem do Karcina, gdzie obejrzałyśmy kościół i fermę wiatrową. Następne miejscowości do Głowaczewo, Stary Borek i Korzystno.
Pogoda dopisała, niebo było zachmurzone, temperatura w okolicach 18 stopni.
Córcia nie jest jeszcze w dobrej formie, więc jechałyśmy dosyć zachowawczo, ale mam nadzieję, że jeszcze kilka wycieczek i nabierze kondycji.