Wpadła i wypadła...
Czwartek, 13 marca 2014 | dodano:13.03.2014
Pr. maks.:0.00Temperatura: Rower:trek 7.3
Piątkowa gorączka pozostawiła po sobie ślad w postaci lekkiej zadyszki. Zastanawiałam się, jak dojadę dziś do moich studentów w Gryficach. Nie było jednak tak źle. Tylko, że.... studentów nie było, bo nie mieli planowanych lekcji- dyrekcja wprowadziła mnie w błąd. Nic to, wróciłam do domu. Przejażdżka w takim słońcu to sama przyjemność.
A na blogu opowiadam o filiżankach, a Słowianka o rowerowym Dniu Kobiet. rozmówki kobiece

Pewnie będzie jak w czasie Ksawerego,(new meteo pokazuje jakieś zawirowania pogodowe) ale gdy wiatr osiąga porywy ok. 70 km/h to zsiadam z roweru... Samochodem też nie lubię wtedy jeździć :)
akacja68
- 20:07 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj
Jedziesz w sobotę nad morze? Mam nieoficjalną informację, że szykuje się najsilniejszy sztorm od kilku lat. Z porywami wiatru przekraczającymi 100 km/h. Pewnie będzie pięknie i groźnie.
Kot
- 19:52 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd